להשיג עיצוב חדר מושלם היא לא מטלה קלה, ולכן רוב האנשים שוכרים מעצב פנים במרכז. אם אינכם מצליחים להגיע לשלמות בעיצוב החדר, יש מספר עצות שיכולות לעזור לכם.

אם אתם מנסים לעצב חדר משלכם אתם בטח כבר מבינים עד כמה זה קשה, וזאת הסיבה למה יש מעצבי פנים במרכז שזאת העבודה שלהם. להגיע למצב שעיצוב החדר עונה על כל מה שרציתם היא מטלה מאוד מורכבת ואף לפעמים מתסכלת ביותר למי שאין לו את היכולות והניסיון המקצועי בעיצוב פנים. אז אם אתם אי פעם מנסים לעצב מחדש חדר והדברים לא מצליחים להתחבר בדיוק כמו שרציתם, יש מספר עצות מועילות מהמקצוענים שאתם יכולים לנסות וליישם במהלך עיצוב חדר.

בצעו השוואה בין עיצוב החדר הנוכחי לבין ההשראה שלכם

בדרך כלל שאנו רוצים לעצב מחדש חדר אנו עושים זאת כי קיבלנו השראה כלשהי ממקור אחר. זה יכול להיות עיצוב חדר שראינו במגזין עיצוב פנים או איזה סגנון עיצוב שראינו מיושם על ידי מעצב פנים במרכז. דרך מצוינת לנסות ולהבין מה בעיצוב החדר לא תואם בדיוק את עיצוב הפנים של החדר שאנו רוצים להשיג, היא להשוואת בין עיצוב החדר הקיים להשראה שהביאה לרצון לעצב מחדש את החדר. על ידי השוואה שכזו תוכלו ביתר קלות לגלות איזה עוד אלמנטים של עיצוב פנים חסרים לכם, למשל על ידי השוואה עם ההשראה שלכם תוכלו ביתר קלות להבין שאולי חסר עיצוב פנים בצבע דומיננטי בחדר. בכדי לבצע השוואה שכזו מומלץ לצלם את החדר בזוויות דומות לתמונות ההשראה של החדרים האחרים ולהעמיד אותם אחד ליד השני.

נסו לצמצם אלמנטים של עיצוב פנים בחדר

הרבה פעמים הסיבה שעיצוב של חדר לא מרגיש נכון זה דווקא בגלל שהעמסנו עליו יותר מדי אלמנטים של עיצוב פנים. אנשים שאין להם הכשרה מקצועית כמו של מעצב פנים במרכז חוזרים על הטעות שהם מנסים לעצב חדר עם כמה שיותר אלמנטים, מתוך המחשבה שככל שנוסיף יותר סגנונות עיצוביים כך העיצוב של החדר יהיה טוב יותר. אבל ברוב המקרים ההפך הוא הנכון, ודווקא עיצוב פנים פשוט וממוקד יותר מעניק עיצוב פנים טוב יותר. מה שמאוד מומלץ הוא לנסות ולהוציא אלמנט עיצובי מאוד מרכזי בחדר, כמו למשל הוצאת הווילונות, ואז לראות האם זה משפר את מראה עיצוב החדר או פוגע בעיצוב. ככה יש לעשות עד שמוצאים את הבעיה.

התמקדו בדברים שכן עובדים בעיצוב הפנים של החדר

רוב הסיכויים שיש כמה אלמנטים שהשתמשתם בהם במהלך עיצוב החדר שאתם ממש אוהבים. אז התמקדו באותם אלמנטים ונסו לחשוב כיצד אתם יכולים להגביר את המרכזיות שלהם בעיצוב החדר. אתם יכולים אולי להחליט להוסיף יותר מהאלמנטים הללו או למקד את עיצוב החדר סביב אותם אלמנטים. לדוגמה, אם יש צבע מסוים שאתם אוהבים אז אתם יכולים להשתמש בו יותר ברחבי החדר, אם יש רהיט שאתם חושבים שעובד מצוין בחדר אז נסו לעצב את החדר סביב אותו רהיט וכו'.

חשוב ליצור המשכיות של עיצוב חדר עם העיצוב הכולל של הבית

אם אתם עדיין חשים שיש משהו לא מושלם בעיצוב החדר אז יכול להיות שהסיבה לכך היא שהחדר עצמו לא תואם את העיצוב הכללי של הבית, וזה יוצר סוג של אנטגוניזם בהרגשה הכללית. כל מעצב פנים במרכז יודע שתמיד חשוב שכל החדרים בבית יהיו קשורים אחד לשני בצורה כלשהי בעיצוב הפנים, זה יכול להיות סגנון עיצוב מסוים או אפילו רק צבע מסוים שנוכח בכל חדר וחדר. נסו לשלב יותר את עיצוב החדר הספציפי עם החלקים האחרים בבית, רוב הסיכויים שברגע שתהיה יותר אינטגרציה בין עיצוב החדר לשאר עיצוב הבית אתם תתחילו להרגיש יותר טוב עם העיצוב בחדר.

By | 2018-11-01T18:23:29+02:00 מרץ 8th, 2016|עיצוב פנים|