• עיצוב פנים כפרי

בעלי נכסים רבים במרכז עדיין חוששים להשתמש בסגנון עיצוב פנים כפרי, מתוך המחשבה שמדובר בסגנון עיצוב מיושן ולא מודרני. אך דווקא יותר מעצבי פנים במרכז בוחרים בשנים האחרונים כן להשתמש יותר ויותר בסגנון העיצוב הכפרי עבור לקוחותיהם. לקיחת השראה מסגנון עיצוב פנים זה יכול דווקא לבוא בשילוב נהדר לסגנונות עיצוב מודרניים, וליצור הגמוניית עיצוב מרשימה לבית שלכם.

לאט ובבטחה סגנון עיצוב הפנים הכפרי בתחום של עיצוב פנים במרכז מתחזק בפופולאריות שלו בקרב בתים במרכז, מכיוון שיותר ויותר בעלי נכסים במרכז בוחרים לשלב אלמנטים של עיצוב פנים כפרי בחדרים מסוימים בבית. היום ניתן לראות שילובים יפים של סגנון כפרי במטבח, בסלון ובחדרי שינה בבתים רבים במרכז.

למה אלמנטים של עיצוב פנים כפרי יכולים לשדרג את עיצוב הבית שלי?

ראשית, סגנון עיצוב הפנים הכפרי הוא עיצוב פנים בעל מגוון מאוד רחב של אפשרויות, בשונה מסגנונות עיצוב מודרניים שמתרכזים לרוב באלמנטים מצומצמים. השאיפה של סגנון העיצוב הכפרי הוא כמובן לייצר הרגשה כפרית ולא תעשייתית בבית, ונגיעות של עיצוב כפרי בתוך בית שמעוצב בצורה מודרני מאפשר לקבל שילוב שמייצר אווירה שלווה יותר. למשל שילובים של אלמנטים טבעיים כמו עץ וצבעים ירוקים יכולים להעניק למטבח אווירה הרבה פחות מנוכרת ומזמינה.

שנית, עיצוב פנים כפרי מעניק שבירה של אלמנטים ממתכת עם שילוב של עץ. בעוד שסגנונות העיצוב המודרניים מתבססים כמעט רק על שימוש במתכת, עיצוב פנים כפרי מתבסס כמעט רק על עץ. השילוב הזה בין מתכת ועץ יוצר ניגודיות מאוד מרשימה שמדגישה גם את האלמנטים מהמתכת וגם את האלמנטים של העץ, כך שהכנסת אלמנטים של עיצוב פנים כפרי מחזקים את כלל העיצוב בבית.

עוד בזאת, שילוב אלמנטים של עיצוב פנים כפרי מכניסים צבעים בהירים לעיצוב הבית. ביקורת חזקה על ידי מומחים של עיצוב פנים במרכז על סגנונות עיצוב מודרניים היא, ההתמקדות בצבעים כהים. הכנסת אלמנטים של עיצוב כפרי לבית יכניסו קצת בהירות רצויה לאווירה הרבה יותר חמימה ומזמינה לכל דירה או בית במרכז. העיצוב הכפרי דוגל בצבעים בהירים כמו צהוב, ירוק וכחול בהיר שמאירים כל חדר. צבעים בהירים של עיצוב כפרי גם יהיו נוכחים בעיצוב של מעצב פנים לבית קטן, על מנת לייצר אשליה של חלל גדול יותר.

נוסף על כך, חשוב שתדעו שסגנון העיצוב הכפרי הוא לא הסגנון המיושן שהיה בעבר. עיצוב פנים כפרי ביצע שדרוגים והתאמות לסגנונות העיצוביים המודרניים, כך שאנו מקבלים את הטוב משתי העולמות. מאוד מומלץ להעסיק בעל מקצוע מהתחום של עיצוב פנים במרכז ולבקש ממנו לשלב כמה אלמנטים של עיצוב פנים בפרויקט העיצוב שלכם.

מאפיינים נוספים של עיצוב פנים כפרי

  1. מראה טבעי – סגנון פנים כפרי מעניק אווירה של טבע, המנוגדת לאווירה התעשייתית של עיצובים מודרניים. שילוב של עיצוב פנים כפרי מעניק לכל חדר הרגשה אותנטית יותר מבלי להעמיס על העין. בעזרת מספר אלמנטים מבוססי עץ ועם מספר נגיעות צבע בהיר ניתן לייצר חמימות טבעית בכל חדר.
  2. שימוש נרחב בטקסטיל – סגנון עיצוב פנים כפרי בוחר להשתמש הרבה באלמנטים עיצוביים של טקסטיל, החל משימוש רב בווילונות גדולים ועד לשמיכות כיסוי ספות בהדפסים משוגעים. אם אתם רוצים להכניס צבע ועומק לסלון או לחדר השינה, סגנון העיצוב הכפרי הוא בשבילכם.
  3. שימוש ברהיטים מעשה יד – העיצוב פנים הכפרי אוהב מאוד להשתמש ברהיטים במלאכת יד כגון כיסאות קש, תמונות תפירה אישית, אגרטלים מעשה יד עוד. כל בית צריך לשדר ייחודיות ואישיות, ורהיטים או אלמנטים עיצוביים מלאכת יד עושים את העבודה. לצד סגנונות עיצוב מודרניים המתרכזים בריהוט תעשייתי, עיצוב פנים כפרי משתלב מצוין.
By | 2018-11-01T18:24:29+02:00 דצמבר 15th, 2015|עיצוב פנים|