מעצב פנים בתל אביב

מחפשים מעצב פנים בתל אביב ? אופיר ארבל הינו מעצב פנים בתל אביב אשר מתמחה בעיקר בעיצוב של דירות פאר – כישוריו המיוחדים של אופיר, יכולת ההתאמה שלו בין חלומו של הלקוח ובין המציאות, הניסיון והאיכות – הופכים אותו למעצב פנים המומלץ ביותר בתל אביב אשר מוכן לכל פרויקט ואתגר.

הביקוש לדירות יוקרה ולעיצוב פנים בתל אביב עלה מאוד בשנים האחרונות דווקא בגלל שעיצוב מודרני ויוקרתי יותר דורש "נגיעות" גדולות יותר של אדריכלים ומעצבי פנים.

רק מעצב פנים איכותי וייחודי אשר "חושב מחוץ לקופסה" יכול להשלים את חזונו של הלקוח ולהפוך את החלום למציאות.

מעצב פנים במרכז לדירות יוקרה יפעל תמיד במטרה לממש עד כמה שניתן את חזון לקוחותיו, תפקידו של כל מעצב פנים הוא להמיר את רצון לקוחותיו למושגים מקצועיים של עיצוב בכדי לבסס את מראה הדירה בפועל. מעצב הפנים ייפגש עם הלקוחות בתחילת תהליך העיצוב ויגבש את העיצוב הכללי של הדירה בהתאם לרצונות הלקוחות. לאחר שיקבע תקציב מעצב הפנים ירד לפרטים הקטנים ביותר ויבנה תכנית פעולה לגבי העיצוב והחפצים שירכשו. במהלך העיצוב הלקוחות יהיו מעורבים כל הזמן, על מנת להתאים בצורה טובה יותר את חזונם למציאות.

חשוב להבין שזהו עניין מאוד לא פשוט לממש חזון של עיצוב פנים בדירות יוקרה, ולכן, חשוב לפעול ביחד עם מעצב פנים בתל אביב למימוש העיצוב היוקרתי. זהו תפקידו של מעצב הפנים, לדאוג לפתרונות עיצוביים ופונקציונאליים שיבטאו עיצוב פנים יוקרתי.

לקביעת פגישה עם מעצב פנים בתל אביב התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשמח לעמוד לשירותכם.

By | 2018-11-01T18:22:38+02:00 מאי 8th, 2017|עיצוב פנים|