• דגשים בבחירת מעצב פנים טוב - מעצבי פנים למטבח של דירות במרכז

מעצבי פנים מתמחים בביצוע עיצוב פנים דרך בנייה לבטיחות, פונקציונליות ואסתטיקה. הם מלווים את הפרויקט החל משלב הכנת תכניות מבנה ועד לשינויים האחרונים בעבודות הגמר. מעצב פנים טוב מנסח תכניות לבתים פרטיים חדשים, בניינים מסחריים או דירות במבנים רבי קומות. העיצוב כמובן מתבצע עם הטעמים והדרישות של הלקוחות, אך גם בהתחשב בתקנות בניה ובמרחב הפנים של הבית או הדירה.

החשיבות של מעצב פנים בתהליך הבניה

עבודתו של מעצב הפנים מהווה חלק חשוב בכל השלבים הנדרשים להשלמת פרויקט בניה. מעצב פנים טוב לוקח חלק בתכנון הבניה או קביעת השיפוצים הנדרשים, כאשר הוא נפגש עם בעלי הפרויקט בכדי לדון ברצונות של עיצוב פנים הבית. בפגישות הראשוניות הללו זה תפקידו של מעצב הפנים להקשיב לאותן רצונות וצרכים של הלקוחות שלו ולפרש בהתאמה את תכנון הבניה המקצועי והתקני.

לאחר ההתייעצויות הראשוניות והכנת טיוטות התכניות האדריכליות ניתן להתקדם בביצוע הבניה בפועל. חשוב להדגיש שתכניות אלה מראות מיקום של קירות, חלונות, דלתות, אינסטלציה, מערכות חשמל, אוורור, מבטאים מבניים ואפילו אלמנטים של עיצוב כמו ריהוט, ולכן, חשוב שהם יתבצעו בצורה מקצועית גבוהה מאוד בכדי להבטיח עבודה תקינה בשלב הביצוע.

בשלב הבניה, מעצב פנים טוב מלווה את הפרויקט ומבקר במתחם העבודות כמה פעמים, בכדי לבחון כיצד מתקדמות העבודות ולוודא שכל הבניה מתבצעת לפי המפרט שהוא הגדיר לקבלן המבצע. ביקורת של מעצב פנים במהלך הבניה הכרחית למניעת ליקויי בניה ואיתור עבודה שגויה מבעוד מועד. כאשר אתם מדברים עם משרד עיצוב פנים חשוב לוודא שחלק מהשירות שלהם כולל הגעה למתחם הבניה במהלך העבודות בפועל.

דגשים לבחירה של מעצב פנים טוב

אם אתם מתכננים לבנות או לשפץ את בית או שטח מסחר, אתם צריכים מעצב פנים טוב שיבצע בשבילכם תכניות בניה ועיצוב בהתאמה להיתרי בנייה, תקנים וסטנדרטיים מקצועיים. מכיוון שכבר הצגנו עד כמה גדולה חשיבותו של מעצב הפנים בפרויקט הבניה, מאוד חשוב לבחור משרד עיצוב פנים מקצועי והוגן. ישנם כמה דגשים שמומלץ לשים לב אליהם:

  • מעצבי פנים מאומנים לא רק בהיבטים האסתטיים של עיצוב, אלא גם בדרישות המבניות התקניות של מערך הבניה. לכן, חשוב לוודא שמעצב הפנים שאנו בוחרים או משרד האדריכלים שאנו לוקחים את שירותיו, יהיה בעל ההכשרה המקצועית המלאה הנדרשת. זה כולל תואר או הכשרה מתאימה בעיצוב פנים או אדריכלות פנים. נוסף על כך, חשוב שלאותו מעצב פנים תהיה הכשרה בסגנון האדריכלות שאתם מחפשים, למשל עיצוב פנים מודרני.
  • חשוב לקבל רשמים והמלצות מלקוחות של אותו מעצב פנים טוב או משרד אדריכלים. הדרך הטובה ביותר היא להסתכל על פרויקטים ישנים שתכנן ועיצב מעצב הפנים. חשוב בעת הבדיקה של הפרויקט להתמקד בסגנון העיצובי, בחריגות מהתקציב, מקצב השלמת העבודות מצד המעצב וחוות דעת אישית על אופי המעצב. הכשרה מקצועית אינה מספיקה בכדי להפוך אדריכל פנים לאדריכל טוב, ניסיון ביחד עם הכשרה מקצועית זה המפתח.
  • כאשר יוצרים קשר עם אדריכלים פוטנציאליים, חשוב לבצע פגישה אישית מול האדריכל ולשמוע ממנו כיצד הוא יכול לשרת אתכם ומהי השקפת עולמו לגבי פרויקט הבניה שלכם. כמובן שבבתים פרטיים לעומת מבנים מסחריים יש פחות מרווח ליצירתיות, אך אדריכל פנים מנוסה יידע כיצד לקחת את הרצונות שלכם ולהעמיד אותם על הנייר.
  • המחיר הוא כמובן דגש חשוב בבחירת מעצב הפנים. מומלץ לקחת מספר הצעות ממספר משרדי מעצבי פנים ולהשוות ביניהם. למרות שהמחיר לא צריך להיות הדגש הקובע, טעות שעושים בעלי פרויקט רבים, הוא בהחלט חשוב.

חשיבות עבודתו של המעצב הפנים בפרויקט הבניה משמעותית, לכן, חשוב לבחור מעצב פנים מקצועי, מנוסה ושירותי. השקיעו בתהליך בחירת מעצב הפנים ותנו לנושא זה מחשבה רבה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

פתח תקווה

הוד השרון

  • מעצב פנים למשרדים

נס ציונה

  • עיצוב דירה במעלה אדומים

אשדוד

רחובות

ראשל"צ

By | 2016-10-22T18:37:07+02:00 אוגוסט 25th, 2015|עיצוב פנים|