• מעצבי פנים לחידוש

עיצוב פנים מחדש של בית יכול להיות מטלה מורכבת וקשה מאוד, אך בו זמנית ניתן גם להשיג מראה עיצוב פנים בית חדש בכמה פעולות קטנות ומחושבות. זה ללא ספק אחד הדברים היפים באומנות של עיצוב פנים, וזה למה הרבה מעצבי פנים במרכז עובדים קשה בשביל לצבור ניסיון בתור מעצבי פנים לחידוש הבית. אם בא לכם לחדש טיפה את מראה הבית הישן, אתם יכולים לעשות זאת בלי להשקיע יותר מדי על עיצוב הבית עם כמה פעולות קטנות ומשמעותיות.

אז אם אתם כבר זמן רב חושבים שעיצוב הבית שלכם מתחיל להתיישן או להימאס עליכם, אז אין טעם לחכות יותר. בעזרת מספר עצות של מעצבי פנים לחידוש הבית גם אתם תוכלו לשדרג את עיצוב פנים הבית שלכם ולהחיות אותו מחדש. להלן כמה עצות שכל מעצב פנים במרכז מכיר לחידוש הבית.

קנה בחנויות עתיקות ויד שנייה – דרך מצוינת להשיג חידוש ושבירה של עיצוב הבית זה בעזרת רהיטים מעניינים ומרשימים. חנויות עתיקות, חנויות יד שנייה וחנויות ווינטג' מחזיקות את הרהיטים שבדיוק אנו צריכים בכדי לשדרג את עיצוב הפנים. מומלץ להסתובב בחנויות הללו, כי הם מקומות מושלמים למציאת יצירות מופת שמשדרגות כל עיצוב פנים בעלות מינימלית. רוב מעצבי הפנים במרכז שלא מנוסים בחידוש בתים יבחרו לחפש רהיטים חדשים באיקאה או בחנויות רהיטים קונבנציונליות, אך מעצבי הפנים המנוסים ייקחו את הלקוחות שלהם לסיבוב אחר רהיטי עתיקות. זה גם משתלם וגם מעניק לבית שלכם את התוספת הייחודית שאתם צריכים.

הוספת שימוש בטקסטיל – לטקסטיל יש יכולת להכניס צבע חזק לבית ולשדרג את מראה העיצוב בעבודה מינימלית. הנחת שמיכה צבעונית על הספה בסלון, הוספת כריות טקסטיל איכותיות לחדר השינה וכדומה יכולים לתת את הברק החסר לבית. רוב מעצבי הפנים במרכז הולכים על הוספת אלמנטים של טקסטיל שמגיעים מהסגנון של עיצוב פנים כפרי ונותנים את השדרוג הקטן לעיצוב הבית. אז לפני שאתם יוצאים למסע קניות יקר של החלפת הספה או השולחן בפינת האוכל, חשבו על קניית כמה חפצי טקסטיל זולים כדי לשדרג את המראה בקלות יחסית.

טפט וצביעה חדשה לקירות – תקציב עיצוב פנים הדוק קורא לחשיבה מתוחכמת, ואין כמו צביעה מחדש של הקירות או הנחת טפט מיוחד על אחד הקירות בכדי לתת לבית מראה חדש ושונה. צביעה מחדש, שגם ככה אתם צריכים לבצע לפחות פעם בשנה, היא כמעט תמיד הדבר הראשון שממליצים עליהם מעצבי פנים במרכז ללקוחות שלהם. עוד בזאת, הנחת טפט בדגם מעניין ומושך עין על אחד הקירות יכול להיות שדרוג משמעותי בעלות מינימלית. חישבו עד כמה קיר אחד בעל דפוס מיוחד יכול לשנות באופן דינמי את המראה של כל חדר.

הוספת מראה – אם אתם רוצה שהחדר יראה גדול יותר, אך אין לכם את התקציב והזמן לבצע הרחבה של הבית, הנחת מראה גדולה יכולה לעשות את הטריק בקלות יחסית. מראה גדולה יוצרת אשליה של חדר גדול ורחב יותר, והיא לא מצריכה מכם להוציא עשרות אלפי שקלים או לבזבז את הזמן שלכם בהתרוצצות אחרי קבלן שיפוצים.

עשו סדר וארגון מחדש בבית – הרבה פעמים החלל בתוך הבית נראה יחסית קטן אחרי שנים של שימוש בבית. רובנו עם השנים צוברים עוד ועוד רהיטים וציוד שאנו מזניחים, וזה לרוב מעניק לעיצוב פנים הבית מראה מוזנח. ניקוי של העומס הוויזואלי הזה וארגונו מחדש בצורה אחרת ויותר אופטימלית יכול לשנות לגמרי את עיצוב הבית. נסו לנקות את העומס של הרהיטים, התמונות, חפצי האומנות ועוד. אולי אפשר לרכוש מספר מדפים חדשים שיאפשרו לנו להציג טוב יותר ובצורה מרשימה יותר את כלל החפצים שלנו בסלון ובחדרי השינה.

שדרגו את תאורת הבית – אף אחד לא יכול להכחיש את ההשפעה של מערכת תאורה איכותית על עיצוב הבית, תאורה טובה לבית יכולה לשנות את המראה ותחושה של כל חדר. אם אתם די מרוצים מעיצוב הבית שלכם אך חושבים שחסר קצת דגש על העיצוב בבית, שדרוג תאורת הבית היא הפתרון. הגדלת האור המלאכותי בבית ומיקום אסטרטגי של התאורה יכולים להוסיף ממד שלא היה בעיצוב הבית לפני כן. חשוב להתייעץ עם מעצב פנים מומחה תאורת בית לפני שלקוחים החלטה.

By | 2018-11-01T18:24:14+02:00 דצמבר 30th, 2015|עיצוב פנים|