• עיצוב בית פרטי מעלה אדומים - מעצב פנים מנוסה בשימוש בטקסטיל

גם אם רכשתם את בית חלומותיכם וביצעם שיפוץ נהדר ביחד עם מעצב פנים, העבודה שלכם על עיצוב הבית עדיין לא נגמרה. מה שיפה בתחום של עיצוב פנים הוא שתמיד יש מה לשפר בעיצוב הבית ותמיד ניתן לקבל רעיונות חדשים שיתנו איזה טוויסט נוסף ליופי של הבית שלכם. מעצב פנים מנוסה יידע לקחת את עיצוב הבית שלכם ולתת לו את אותו טוויסט למראה חדש ואיכותי יותר.

אם אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שאתם עדיין חוששים שעיצוב הפנים של הבית שלכם הוא לא מושלם, וכנראה שאתם מחפשים דרכים לשדרג ולשפר אותו. כל מעצב פנים מנוסה יגיד לכם שרוב הסיכויים שמה שחסר לכם בבית הוא חיים! נכון, יש בבית את כל הדברים הבסיסיים שבית צריך – ספה, פינת אוכל, מיטה, וכמובן טלוויזיה, אך אין בו את אחד המרכיבים החשובים בעיצוב הבית והוא מרכיב הטקסטיל, שמעניק שדרוג נקודתי נפלא. עיצוב פנים עם טקסטיל בא לידי ביטוי בווילונות, בכריות, בשטיחים, בכיסויי מיטה, בכיסויי הספות ועוד.

איך טקסטיל משדרג לנו את עיצוב הבית?

מרכיב הטקסטיל בעיצוב פנים הוא בעצם אמצעי להוספה של צבע ייחודי לבית, מטרתו של הטקסטיל בעיצוב הפנים הוא להעניק תחושת ביתיות, חום, אופי ומראה שמתאים בדיוק בשבילכם. כל האלמנטים הללו ללא ספק ישפיעו לטובה על מצב הרוח שלכם, על הרגשת הדיירים בבית ועל התרשמות האורחים שלכם. כדאי לדעת שמחקרים מדעיים רבים כיום מצאו שלאופן בו מעוצב חלל פנים הבית יש השפעה נפשית וגופנית על בני האדם, גם אם אינם מודעים לכך.

ניתן למצוא מגוון עצום של אלמנטים של טקסטיל לעיצוב פנים הבית, ואם אתם מעסיקים מעצב פנים מנוסה שיודע לשלב טקסטיל בעיצוב הבית, עיצוב הבית בהחלט ישודרג. בכללי אם בעבר ענף הטקסטיל היה שמרני, היום זהו ענף מלא בחדשנות ויצירתיות שמתבטאת בדוגמאות מרהיבות, סוגי בדים שונים ומגוונים ואין ספור אפשרויות של צבעים לעיצוב פנים הבית. אז זה לא מפתיע ששידרוג עיצוב פנים עם טקסטיל הוא תמיד אחד הטיפים שתקבלו ממעצבי פנים במרכז.

טיפים לעיצוב פנים עם טקסטיל

1) יש לעצב בטקסטיל את פנים הבית באלמנטים גדולים וקבועים שנחשבים לאלמנטים של טקסטיל, כגון: ספות, מיטות, כורסאות וכד' בצבעים קלאסיים, כלומר בגוונים בהירים כמו בז' שתמיד נשארים באופנה. הסיבה לכך היא פשוטה, רהיטים אלו של טקסטיל יקרים ולרוב נשארים שנים רבות מבלי שנצטרך להחליפם ולכן חשוב לשמור על חוסר צבעוניות. הצבעוניות בעיצוב הבית צריכה להיות צבעוניות נקודתית ותבוא לידי ביטוי באלמנטים קטנים של טקסטיל, כגון: וילונות, כריות וכד', שאותם ניתן לחדש בצבעוניות אחרת בכל כמה שנים ובלי שיכאב הכיס להחליף אותם.

2) לצבעים יש ביטוי לנפש והשפעה על ההרגשה של הדיירים והאורחים. למשל צבע אדום מעורר ויוצר תשוקה בעוד צבע לבן מעורר תחושת ניקיון וטוהר. יש לקחת זאת בחשבון כאשר אתם מתכננים איזה עיצובי טקסטיל לרכוש ולאיזה חדרים, למשל אדום יתאים יותר לחדר השינה ולבן יתאים יותר לסלון.

3) השתמשו בטקסטיל איכותי שלא קל לנקות אותו. מכיוון שאנחנו באים במגע עם חלק מהטקסטיל אז יש סכנה שהם יצברו לכלוך, במיוחד בבתים שישנם תינוקות או ילדים קטנים. מומלץ לרכוש טקסטיל איכותי שניתן לנקות אותו או לכבס אותו במידה ויצטברו כתמים.

4) בבחירת וילונות יש לקחת בחשבון לא רק את איכות הטקסטיל והתאמתו לעיצוב הפנים של הבית, אלא גם את פונקציונאליות הווילונות. ווילונות נדרשים להעניק לנו תרומה פונקציונאלית של הסתרת אור יום ובידוד חום, לכן חשוב לקחת גם זאת בחשבון כאשר בוחרים ווילונות לבית.

By | 2018-11-01T18:25:29+02:00 אוקטובר 21st, 2015|עיצוב פנים|