• מעצב פנים מומלץ במרכז לעיצוב אמבטיה

חדר האמבטיה הוא החדר החשוב והאינטימי ביותר בבית, שנמצא בשימוש מהבוקר שאנו קמים להתארגן לעבודה ועד הערב שאנו מסתדרים להיכנס למיטה. כל מעצב פנים מומלץ במרכז יודע שבגלל שחדר האמבטיה כל כך חשוב, זה לא מוגזם להגיד שזהו אחד החללים העסוקים ביותר בבית, הכרחי לעצב אותו בצורה מקצועית ונאה לעין. בני הבית והאורחים, המשתמשים בחדר האמבטיה בכל שעות היום והלילה, צריכים להרגיש בנוחות ככל הניתן. בשל שיקולים אלו, עם השנים קיבל חדר האמבטיה תשומת לב רבה בתחום עיצוב פנים במרכז, הן מהצד העיצובי והן מהצד הפונקציונלי שלו.

כאשר מעצב פנים במרכז מבצע תכנון לעיצוב של חדר האמבטיה הוא מחלק אותו למספר קטגוריות: כלים סניטריים, חיפוי ומרצפות, נגרות ואביזרי אמבטיה. הכרה מקיפה של כלל הפתרונות בתחומים הללו מפרידה בין מעצב פנים לא מנוסה לבין מעצב פנים מומלץ במרכז. בכדי שגם אתם תשכילו בעניין עיצוב חדר האמבטיה, להלן הסבר על כל קטגוריה ותרומתה לעיצוב הפנים של חדר האמבטיה:

כלים סניטרים – אבני היסוד בעיצוב חדר אמבטיה

כלים סניטריים מכונים אבני היסוד של חדר האמבטיה מכיוון שהם הכלים הפונקציונאליים שאנו חייבים בחדר האמבטיה, ומסביבם נבצע את עיצוב החלל. הרי אף חדר אמבטיה לא יהיה מושלם בלי כיור, אסלה ואמבטיה (או מקלחון), ולכן, העיצוב של החלל יתחיל מהם. מעצב פנים במרכז יתכנן את העיצוב עם מחשבה על הכניסות והיציאות של מערכת הצנרת, על נוחות השימוש בכלים הסניטריים לדיירים ועל סגנון העיצוב.

בעיצוב חדר אמבטיה חשוב לבחור כלים סניטריים איכותיים, מכיוון שכלים סניטריים איכותיים יחזיקו מעמד לאורך זמן תחת השימוש השוטף של הדיירים. עוד בזאת, חשוב לתת דגש כמה שיותר מוקדם בתכנון העיצוב על האספקטים הבאים: האם מיכל ההדחה של האסלה יהיה מוסתר או גלוי? האם נעצב את החדר באמבטיה או במקלחון? והאם נתקין כיור שקוע או לא? בחירה נבונה של אדריכל או מעצב פנים תביא לכך שהסוגיה הזו תעלה כבר בעת פגישת התכנון הראשונה.

חיפוי ומרצפות – עיצוב הכרחי

חיפוי קירות וריצוף רצפה בקרמיקה משרתים אותנו בשני מישורים. מצד אחד מדובר פה על עניין אסטטי עיצובי, ומצד שני, מדובר פה על תנאי הכרחי לשמירה על הקירות מרטיבות. בעקבות כך, אפשר לומר שחיפוי ומרצפות הן עיצוב הכרחי בכל חדר אמבטיה. מעצב פנים מומלץ במרכז ידאג להדגיש בפני הלקוחות שלנו את חשיבות הבחירה של קרמיקה איכותית, שתחזיק מעמד לאורך שנים מבלי לצבור עובש.

מעצב פנים במרכז יכול להשתמש בהכרחיות של חיפוי והנחת מרצפות גם בתור תנאי לשמירה על קירות חדר האמבטיה, אך גם בתור כלי עיצובי שייצור התמזגות בין שאר האלמנטים העיצוביים בחלל. טריקים עיצוביים פופולאריים הם שימוש בדפוס עקבי לאורך המרצפות והחיפוי או גוון שמחזק את צבעי ארונות העץ והכלים הסניטריים.

נגרות – עיצוב בעץ מוסיף המון

ארונות אמבטיה באים להעניק גוון עיצובי שרק עץ יכול לתת לחדר, ובנוסף הם מאפשרים לנו למלא את החללים הריקים הנוצרים בחדר האמבטיה לטובת אחסון מגבות ומוצרי היגיינה. ארונות חדר אמבטיה ומדפים הופכים את השימוש בחדר האמבטיה לנוח יותר בשביל הדיירים ולכן כל מעצב פנים במרכז מעניק להם דגש בתור מרכיב מרכזי בעיצוב חדר האמבטיה.

חשוב מאוד שעבודת הנגרות תתבצע על ידי נגר מקצועי ומנוסה, זאת מכיוון שארונות עץ משפיעות רבות על מראה חדר האמבטיה, כך שעבודת נגרות לא איכותית תעניק מראה זול לחדר האמבטיה. מכיוון שעיצוב בעץ יכול להוסיף המון, חשוב לתת למעצב הפנים את הטיפול בעניין.

אביזרי אמבטיה – עיצוב נקודתי

השימוש באביזרי אמבטיה לעיצוב חדר האמבטיה נועד בכדי להעניק לחלל עיצוב נקודתי שמוסיף המון. אביזרי האמבטיה מעניקים לחדר האמבטיה הרגשת ייחודיות ואופי. בעזרת מספר קטן של אביזרי אמבטיה אפשר לשפר משמעותית את מראה חדר האמבטיה ולהעניק לו תחושה אחרת לגמרי, והכל בעלות נמוכה מאוד.

אביזרי אמבטיה כגון: סל כביסה, מתלה מגבות, אובייקטים עיצוביים קטנים, כלי אחסון לסבונים, משחות שיניים ועוד יכולים להעניק אופי ייחודי לחדר האמבטיה שלכם בהתאם לסגנון הרצוי. למשל, מעצב פנים במרכז ששואף להשיג עיצוב מאוד יוקרתי לחדר האמבטיה יכול להשתמש במתלה מגבות דמוי זהב או סל כביסה בצבעי שחור ולבן.

By | 2018-11-01T18:25:07+02:00 אוקטובר 27th, 2015|עיצוב פנים|