• מעצב פנים לעסקים

עיצוב פנים עבור עסקים, לרבות משרדים אך לא רק, הפך בעשור האחרון לכלי חשוב בפעילות השוטפת של העסקים. בין אם מדובר על משרדים אשר מקבלים קהל לקוחות או בין אם מדובר על משרדים אשר סביבת העבודה בנויה לפעילות העובדים, הבחירות של מעצב פנים לעסקים בעת עיצוב חלל העבודה יכולה להשפיע רבות על פעילות העסק.

בעבר הלא כל כך רחוק, עסקים רבים בישראל לא השקיעו בכלל בעיצוב הפנים ויותר התרכזו בפונקציונאליות של המשרד, אך עם כניסתם של חברות זרות שהציגו לקהל העסקים הישראלי גישה אחרת לעיצוב משרדי יותר ויותר משרדים קטנים הפנימו שבעזרת עיצוב אפשר לשפר את פעילות העסק. בעקבות כך, זה מאוד שכיח לראות מעצבי פנים אשר מתמקצעים בעיצוב עבור עסקים. במידה ואתה מעוניין לשדרג את עיצוב הפנים של העסק, פנו עוד היום להתייעץ עם מעצב פנים לעסקים בעל ניסיון.

היתרונות בהענקת דגש על עיצוב פנים העסק

אחת הטעויות הגדולות של עסקים בישראל היא ההתעלמות מכל היתרונות שמעניק שדרוג מראה המשרד ועיצוב פנים חכם על ידי מעצב פנים לעסקים. עיצוב פנים מקצועי יכול לשדרג את פעילות העסק, במודע ולא במודע, בקרב הלקוחות והעובדים. קחו דוגמה מחברות הייטק גדולות כמו גוגל שמשקיעות רבות בעיצוב חלל המשרדים שלהם.

משרדים וחנויות אשר מוכרים ישירות ללקוחות קצה חייבים להעניק אווירה יוקרתית ללקוחות, שתעניק להם הרגשה של קנייה איכותית, ובו זמנית תעניק להם הרגשה בטוחה ומזמינה לבצע הזמנה. מעצב פנים לעסקים בעל ניסיון יכול ליישם בעיצוב הפנים שלו טכניקות עיצוב פנים המעודדות מכירה, למשל יש תחום מקצועי שלם בעיצוב פנים שמתרכז במידוף סחורה בחנויות.

משרדים בתוך ארגונים גדולים, כמו חברת הפרסום בגוגל, אשר מעוצבים במטרה ליישם סביבת עבודה יעילה, יכולים לשפר פלאות את תפוקת העובדים שלהם עם מספר יישומים עיצוביים פשוטים. מעצב פנים מקצועי למשרד ארגוני גדול יכול להעניק מגוון פתרונות לסביבת עבודה נוחה ויעילה כגון פתרונות אחסנה, הפרדה עיצובית של אזורי עבודה ומנוחה, טכניקות זרימת עבודה בחלל ועוד. אם המשרד נדרש עיצוב מחדש של חדרי האמבטיה חשוב להתייעץ עם מעצב פנים מומלץ במרכז לעיצוב אמבטיה.

טכניקות מרכזיות של עיצוב פנים לעסקים

מעצב פנים מנוסה בעיצוב פנים עבור עסקים לרוב ישתמש במספר טכניקות מאוד מצליחות בעיצוב חלל המשרד. להלן שלוש טכניקות העיצוב השכיחות ביותר בישראל עבור עסקים.

  1. עיצוב אלמנטים בחלל קטן – אין ספק שרוב המשרדים בישראל הנם משרדים עסקיים קטנים, כך שלרוב מעצב פנים יצטרך להשיג עיצוב מרשים על חלל משרד קטן מאוד. במקרים כאלו כל מעצב פנים מנוסה ישתמש בטכניקות עיצוב פנים לחללים קטנים כגון שימוש בריהוט רב שימושי המעניק פונקציונאליות ופתרונות אחסנה, שימוש בצבעים אשר מעניקים אווירה של קרירות, שימוש אסטרטגי במראות, פתרונות הפרדה מזכוכית ועוד. כעיקרון כל אובייקט עיצובי המעניק אשליה של חלל גדול יותר הוא מאוד אפקטיבי בעיצוב משרדים קטנים.
  2. עיצוב יוקרתי – כל משרד רוצה להעניק תחושה ללקוחות שלו שהעסק המטפל בענייניו הוא עסק המחשיב את עצמו יוקרתי, בין אם זה משרד עורכי דין, משרד רואי חשבון, משרד יועצים כלכליים או אפילו סוכן מכירות כולם רוצים לתת הרגשה של יוקרה בעסק. מעצב פנים לעסקים ידאג לייצר עיצוב במראה יוקרתי עד כמה שניתן תחת מגבלת התקציב המוענק לו עבור עיצוב העסק. זה יכלול רכישת רהיטים זולים בעלי גימור יוקרתי, שימשו בטכניקות עיצוב מודרני והתמקדות של עיצוב החלל על מספר אובייקטים עיצוביים יוקרתיים.
  3. התאמת חידושים טכנולוגיים – הישראלים נחשבים לקהילה שאוהבת מאוד חידושים טכנולוגיים, במיוחד בקרב תעשיית ההייטק בישראל. מעצב פנים בישראל לרוב יידרש לשלב כמה שיותר טכנולוגיות חדשות לתוך עיצוב המשרד, החל מחומרת מחשב חדישה ועד למוצרי חשמל חדישים במטבח המשרד.
By | 2018-11-01T18:24:49+02:00 נובמבר 24th, 2015|עיצוב פנים|