• מעצב פנים במרכז לדירות יוקרה

אזור המרכז מאופיין בריכוז גבוה של דירות יוקרה, כתוצאה מבניה מרובה הפונה לקבוצות אוכלוסייה בעלות הכנסה גבוהה באזורים כגון תל אביב, הרצליה פיתוח וביישובים הסובבים. כפועל יוצא מכך, מעצבי פנים רבים המתמחים בעיצוב פנים של דירות יוקרה פועלים במרכז, ולכן, מומלץ להעסיק מעצב פנים במרכז לדירות יוקרה הזקוקות לעיצוב.

רק מעצב מקצועי המתמחה בעיצוב דירות יוקרה יכול לממש את החזון העיצובי של בעלי הדירה בצורה הטובה ביותר.

ניסיון ומקצועיות הם הכלים לעיצוב פנים יוקרתי

ברור שעיצוב פנים בדירות יוקרה חייב להתאים לרמת היוקרה של הדירה, אך השאלה שעולה היא, איך בדיוק מעצב פנים במרכז לדירות יוקרה משיג עיצוב פנים יוקרתי? האם עיצוב פנים יוקרתי מתבטא בנראות יוקרתי של הדירה או האם בכלל העלות שהושקעה בעיצוב היא זו שנחשבת?

ברמת העיקרון בעיצוב פנים, יוקרה היא הרגשה וחוויה של הדיירים והאורחים בדירה. אם המבקרים בדירה תופסים את הדירה כמעוצבת בצורה יוקרתית, העיצוב עצמו ייחשב כיוקרתי, ללא התייחסות לטיב החומרים בעיצוב או העלות הכוללת של העיצוב. כלומר, ניתן להשיג עיצוב פנים יוקרתי מאוד עם ניסיון וידע מקצועי, בעקבות כך מומלץ להעסיק מעצב פנים במרכז שיש לו ניסיון בעיצוב דירות יוקרה.

נוסף על כך, עיצוב פנים עבור דירות יוקרה הוא עיצוב של חללים גדולים ומורכבים מבחינה אסתטית, ולכן עוד יותר מתבקש להעסיק מעצב פנים מקצועי שיידע לעצב את החללים הללו בהתאם. חלל גדול שלא מעוצב כראוי יראה עוד פחות יוקרתי מאותו עיצוב בדירה קטנה יותר. מעצב פנים במרכז עם ניסיון בעיצוב דירות יוקרה יידע לממש את הפוטנציאל הטמון בחלל הגדול של הדירה ולשדרג את העיצוב לרמה גבוהה יותר.

מימוש החזון של הלקוחות הוא הדבר החשוב ביותר

מעצב פנים במרכז לדירות יוקרה יפעל תמיד במטרה לממש עד כמה שניתן את חזון לקוחותיו, תפקידו של כל מעצב פנים הוא להמיר את רצון לקוחותיו למושגים מקצועיים של עיצוב בכדי לבסס את מראה הדירה בפועל. מעצב הפנים ייפגש עם הלקוחות בתחילת תהליך העיצוב ויגבש את העיצוב הכללי של הדירה בהתאם לרצונות הלקוחות. לאחר שיקבע תקציב מעצב הפנים ירד לפרטים הקטנים ביותר ויבנה תכנית פעולה לגבי העיצוב והחפצים שירכשו. במהלך העיצוב הלקוחות יהיו מעורבים כל הזמן, על מנת להתאים בצורה טובה יותר את חזונם למציאות.

חשוב להבין שזהו עניין מאוד לא פשוט לממש חזון של עיצוב פנים בדירות יוקרה, ולכן, חשוב לפעול ביחד עם מעצב פנים במרכז למימוש העיצוב היוקרתי. זהו תפקידו של מעצב הפנים, לדאוג לפתרונות עיצוביים ופונקציונאליים שיבטאו עיצוב פנים יוקרתי.

שימוש בחומרים איכותיים הנו מרכיב מרכזי

בעוד שלא בהכרח חובה להשתמש רק בחומרים איכותיים בעיצוב דירות יוקרה, אין ספק שככל שהחומרים יותר איכותיים כך איכות העיצוב תבטא יוקרה רבה יותר. למשל, הנחת פרקט עץ מקורי תעניק עיצוב יוקרתי יותר מהנחת ריצוף דמוי פרקט. תפקידו של מעצב הפנים הוא לעצב בצורה יוקרתית את חלל הדירה תחת התקציב שנקבע, כאשר מעצב פנים מקצועי ומנוסה יידע להשתמש בחומרים איכותיים מבלי לחרוג מהתקציב שנקבע. עוד נציין, ששימוש בחומרים איכותיים גם מתבטא בשמירה על עיצוב הדירה לאורך זמן, ואף במקרים רבים חוסך לבעלי הדירה עלויות שדרוג עתידיות.

נוסף על כך, שימוש בחומרים איכותיים גם מתייחס הרבה פעמים לחומרים עם חידוש טכנולוגי, כמו למשל ברזים בטכנולוגיה חדישה, או חומרים שנכנסו לאחרונה לשוק, כגון אבני חיפוי קירות חדשים ועוד. עיצוב פנים יוקרתי אינו נגרר של שימוש בחומרים איכותיים, אך הוא יכול לקבל שדרוג משמעותי עם משלבים בו יותר חומרים איכותיים.

By | 2015-10-13T13:14:34+02:00 ספטמבר 29th, 2015|עיצוב פנים|